Održan prvi Maraschino Masterclass u poznatom restoranu Soul Kitchen u Business Bayu na kojem je najpoznatiji zadarski liker predstavljen barmenima iz najpopularnijih barova, restorana i klubova u Dubaiju
Stanić Grupa prisutna je na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata gotovo desetljeće s brendom Juicy sokova, a nedavno je Maraska, članica Stanić grupe, potpisala ugovor o distribuciji Maraschina s jednim od najvećih distributera za jaka alkoholna pića u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Riječ je o Maritime and Mercantile International-MMI koji ima svoje poslovnice u 42 države svijeta te posjeduje čak 23 trgovine u Ujedinjenim Arapskim Emiratima gdje je dozvoljena prodaja alkohola.
“Imamo unikatan proizvod koji već stoljećima oduševljava ljude diljem svijeta i došao je trenutak da ga napokon repozicioniramo na svjetskoj sceni. Zato smo jako ponosni što smo upravo s MMI-om uspjeli dogovoriti distribuciju Maraschina, jer nam ta suradnja osigurava najbolje mogućnosti na tržištu UAE. Samo Dubai broji 3,5 milijuna ljudi, što je kao jedna mala Hrvatska. Strateški položaj postavio ga je kao važnu točku za međunarodna poslovanja i putovanja, a brzi ekonomski rast i ambiciozni projekti pozicionirali su ga kao regionalnog lidera u barskoj i noćnoj zabavi. Prva isporuka Maraschina stigla je u Dubai prije nekoliko tjedana te smo se odmah odlučili organizirati prvi Maraschino Masterclass za barmene u Dubaiju kako bismo im približili bogatu povijest našeg zadarskog likera od višnje maraške “, izjavila je Nina Christina Stanić, članica Uprave Stanić Grupe za marketing.
Slaven Macura, poznati barmen iz Dubaija hrvatskog podrijetla s dugogodišnjim iskustvom istaknuo je: “Smatram da se Maraschino odlično uklapa u Dubai scenu koja je izuzetno dinamična, stalno se traži nešto novo i drugačije, postavljaju se nove granice u svijetu mixologije i to nam otvara mogućnost da pozicioniramo Maraschino kao novi ‘in’ sastojak za koktele“.
Maraschino je neizostavan sastojak svjetski poznatih koktela puput Aviationa, Hemingway Daiquiria (Papa Double), Last Words, Maraschino Sour te Martinez, a sve više se koristi i u nekim modernim twist verzijama prijašnjih klasika. Na događanju je predstavljen Maraschino kiss, signature drink poznatog hrvatskog koktel majstora Marina Nekića koji je idealan long drink u kombinaciji Maraschina, Amarena sirupa od višnje maraške, mineralne vode i soka limete.
Nakon službenog Masterclassa održano je i druženje koje su posjetili predstavnici poznatih ugostiteljskih objekata u Dubaiju poput Twiggy by La Cantine, Atlantis the Royal, Jossette, St. Regis Abu Dhabi te hrvatska zajednica u Ujedinjenim Arapskim Emiratima s generalnim konzulom RH u Dubaiju Jasminom Devlićem na čelu.
“Veliki je uspjeh zadarske kompanije i partnera u Ujedinjenim Arapskim Emiratima plasirati hrvatski proizvod na tržište Bliskog istoka, posebno Dubaija, na kojem najkvalitetniji proizvodi, konkurencija i ponuda nisu nimalo beznačajni. Stanić grupa je sa svojim proizvodima već prisutna na vrlo zahtjevnom tržištu Emirata, a nadam se da će i Maraschino pronaći svoje obožavatelje i postati omiljeno i traženo piće, ne samo u UAE, već i na cijelom Bliskom istoku, kao što je u prošlosti bilo i na brojnim dvorskim zabavama europskog plemstva ili na potonulom Titaniku“, istaknuo je Jasmin Devlić, Generalni konzul RH u Dubaiju.
Maraschino se izvozi u Sjedinjene Američke Države, Rusiju, Australiju, Ujedinjeno Kraljevstvo, Brazil, Njemačku, Italiju, Cipar, Dansku i države u regiji, a trenutno su najveće pojedinačnom izvozno tržište Sjedinjene Američke države.
Strategija Stanić Beveragesa i Maraske je širiti izvozna tržišta te vratiti najpoznatijem hrvatskom likeru zasluženo mjesto na vrhu svjetske scene jakih alkoholnih pića.