Uskoro: Wine EnoGastro Vip Event!

166

Međunarodna konferencija vinskih, ugostiteljskih i gastronomskih znalaca

Edukativnim eventom za turizam – vraćanje vjere u bolje dane

Nakon detaljnog planiranja i dogovaranja, posloženi su termini za ovogodišnje edukativne evente namijenjene ugostiteljima, hotelijerima i njihovim djelatnicima te ostalim turističkim djelatnicima.

Dosadašnji naziv događaja bio je Wine Vip Event, a ove je godine naziv, kao i kompletan program, obogaćen pa je sada naziv Wine EnoGastro Vip Event – Međunarodna konferencija vinskih, ugostiteljskih i gastronomskih znalaca.

U ovom za ugostitelje, hotelijere i općenito turizam i gospodarstvo teškom korona vremenu, traži se način kako biti podrška tim djelatnostima. Organizator RICERCA MERCATO ovim događajem želi im pomoći predavanjima i edukacijama, savjetovanjem, druženjem i razmjenom iskustva te im na taj način dati potporu da lakše svi nađu put u bolju ugostiteljsko-turističku i gospodarsku budućnost.

Organizator vjeruje u smirivanje korona pandemije te za događaje planira sljedeće termine i destinacije:

  • RIJEKA    02. lipnja (02.06.2021.)
  • ZADAR    09. lipnja (09.06.2021.)
  • POREČ    17. lipnja (17.06.2021.)
  • SPLIT      23. lipnja (23.06.2021.)
  • ZAGREB  01. srpnja (01.07.2021.)

Partneri događaja su Hrvatska turistička zajednica, županijske komore Hrvatske gospodarske komore (ne svih županija domaćina), neke (ne sve) županijske komore Hrvatske Obrtničke komore onih županija u kojima se održavaju događaji. Partneri događaja su i županije u kojima se održava događaj kao i njihove turističke zajednice, gradovi domaćini i njihove turističke zajednice i razne tvrtke, gradovi i općine koji su se ponudili kao donatori i sponzori ovog vrlo vrijednog događaja. Iznimno važni partneri događaja su izlagači.

Pokrovitelji projekta su Ministarstvo poljoprivrede i Ministarstvo turizma i sporta Republike Hrvatske.

Događaji će se održati u vrlo kvalitetnim hotelima i restoranima, ali zbog korona pandemije i raznih ograničenja eventi će biti na hotelskim i restoranskim natkrivenim terasama dok će se u vrlo velikim dvoranama održati radionice i edukacije.

Organiziranje događaja bit će prema svim epidemiološkim mjerama i ograničenjima: od broja uzvanika u zatvorenim i otvorenim prostorima, uz održavanje socijalne distance, korištenje dezinficijensa i zaštitnih maski, prozračivanje prostora. Sve to u cilju što veće sigurnosti svih sudionika i uzvanika događaja.

Uz dosadašnje edukacije i predavanja namijenjene vlasnicima restorana, konoba, raznih drugih ugostiteljskih objekata, hotelskih kuća, direktore hotela, FB Managere, konobare, kuhare, barmene i sommeliere ove godine su tu i nove edukacije za bariste i slastičare kao i specijalizirane, tematske, prezentacijske i degustacijske radionice za vina, pjenušce, žestice – rakije i razne druge radionice.

Posebna novost je i ta da će se na eventima prezentirati enogastronomiju na poseban način. Timu govornika i chefova priključit će se i neka nova imena iz svijeta ugostiteljstva i gastronomije kako bi svoje znanje i vještine podijelili s uzvanicima – ugostiteljima, hotelijerima i njihovim djelatnicima i ostalim turističkim djelatnicima i gostima.

Događaji su autentični, posebni i drugačiji od ostalih, a u proteklih 5 godina tim Ricerca Mercato organizirao je čak 17 vrlo posebnih evenata. Vrlo veliki naglasak je na kvalitetnim hrvatskim lokalnim proizvođačima uz nekoliko izlagača iz susjednih nam država.

U suradnji s partnerima projekta, izlagačima, sponzorima i donatorima, uzvanicima i gostima eventa je omogućeno sve besplatno od besplatnog ulaza, besplatnog korištenje čaše (bez kaucije i bez bonova), besplatne radionice i edukacije te za određeni broj VIP uzvanika (koje pozivaju izlagači) besplatna večera sljubljivanja hrane i vina. Goste eventa očekuju i mnoga druga iznenađenja!

Glavni motiv, cilj i svrha eventa je povezivanje ugostiteljsko turističke struke sa kvalitetnim domaćim – lokalnim proizvođačima uz ponekog partnera iz susjedstva kao i edukacija gostiju i izlagača partnera i ugostiteljsko turističke struke kao i podizanje razine znanja, kvalitete ponude i kvalitete usluge. 

Zbog potpuno drugačijeg koncepta organiziranja događaja u odnosu na neke slične događaje ovakve vrste, uzvanici su svjesni kvalitete i važnosti ove vrlo “posebne edukativne priče”. Pitali smo jednog uzvanika kako bi on opisao ovaj događaj, a njegov odgovor oslikava posebnost i ideju organizatora: “Ovaj event je ustvari Festival novih znanja, edukacija, usavršavanja, druženja i poslovnog povezivanja kvalitetnih ugostitelja i hotelijera sa proizvođačima proizvoda i delicija za turizam”.

Ako ne bude moguće u navedenim terminima organizirati evente, organizator će odgoditi i planirati nove termine. Bitno je naglasiti da već sada pristiže vrlo velika potpora od strane partnera izlagača koji se i sami interesiraju za događaje i traže svoje mjesto u ovoj “vrlo lijepoj priči”.

Organizator događaja je agencija RICERCA MERCATO kojoj je specijalnost, strast i užitak, ali i posao event management, a uz ostale usluge marketinga, istraživanja i unapređivanja tržišta prepoznatljivi su i kompetentni u savjetovanju turističko-ugostiteljskih djelatnosti.