Održan METRO EXTRA POWER u Istri

METRO Hrvatska je u četvrtak, 9. svibnja, na METRO EXTRA POWER događanju okupio više od 2000 malih i srednjih poduzetnika iz Istre i okolnih županija kako bi obilježili početak ljetne sezone 2024. U čarobnom okruženju Dvorca Belaj, METRO je uz degustaciju specijaliteta koje su pripremili vrhunski chefovi, predstavio rješenja za unaprjeđenje poslovanje svojih kupaca kako bi im nadolazeća sezona bila što uspješnija.

Okupljeni poduzetnici su tako mogli saznati više informacija o usluzi METRO dostave kojom dobivaju proizvode koji su im potrebni na lokaciju prema dogovoru, te kako digitalizirati svoje poslovanje digitalnim alatima koje je METRO razvio za njih. Također, predstavljano je profesionalno rješenje za izradu pizze koje obuhvaća sve potrebno – od peći, mješalice za tijesto, lopate pa do vrhunskih sastojaka.

Vrhunski hrvatski chefovi Mario Mihelj, izvršni chef restorana El Toro i Maredo i Katarina Vrenc, chefica restorana Sopal pripremali su nezaboravne specijalitete za sve okupljene. Također, METRO je malim i srednjim poduzetnicima predstavio proizvode brojnih hrvatskih proizvođača, a na kraju je goste zabavila Severina.

„Misija METRO-a je biti preferirani partner svojim kupcima. Kako bi to postigli, neprekidno radimo na širenju ponude i razvoju naših usluga kako bi se prilagodili potrebama kupaca i olakšali im svakodnevno poslovanje. Drago nam je što se veliki broj naših kupaca odazvao našem pozivu da zajednički obilježimo početak još jedne Extra sezone. Svjesni smo važnosti malog i srednjeg poduzetništva za gospodarstvo i ovo je jedan od način kojim želimo poslati tu poruku“, izjavio je Igor Kotaran, direktor marketinga tvrtke METRO Hrvatska.

METRO je u Hrvatskoj  počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje s ukupno deset veleprodajnih centara diljem Hrvatske. Tijekom godina poslovanja u Hrvatskoj, METRO se pozicionirao  kao lider na HoReCa tržištu na kojemu opslužuje METRO trenutno opslužuje oko 95 %  kupaca u ugostiteljskom sektoru. Uz kupce iz HoReCa sektora, METRO je usmjeren prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima.