Istraživanje Booking.com-a, službenog partnera za rezervaciju smještaja i atrakcija Europskog prvenstva u nogometu UEFA EURO 2020™, u sklopu kojeg je sudjelovalo i 864 ljudi iz Hrvatske, pokazuje da preko dvije petine europskih obožavatelja nogometa (41%) odabire talijansku hranu kao omiljeni zalogaj u poluvremenu utakmica.
Na top pet ljestvici omiljenih zalogaja prema odabiru europskih nogometnih navijača, prvo mjesto je zauzela pizza, potvrdilo je novo istraživanje o ponašanju suparničkih europskih navijača koje je Booking.com objavio kao službeni partner za rezervaciju smještaja i atrakcija Europskog prvenstva u nogometu UEFA EURO 2020™.
Dok se 16 najboljih momčadi iz grupnih faza priprema za ulazak u nokaut fazu, među njima su se našli i hrvatski navijači koji se pripremaju za osminu polufinala koje će se održati u ponedjeljak 28. lipnja, a snage ćemo odmjeriti sa Španjolskom. Prema istraživanju Booking.com-a, 67% vatrenih europskih navijača najpopularnijeg sporta na svijetu na terenu smatraju se ujedno i međusobnim prijateljima, dok 85% vjeruje da ljubitelji nogometa iz cijelog svijeta imaju puno toga zajedničkog.
Čini se da su grickalice i zalogaji na poluvremenu tema oko koje se mnogi obožavatelji slažu jer pizza, glavna talijanska namirnica, uvjerljivo zauzima prvo mjesto naspram pive na drugom mjestu (32%), i to čak s razlikom od devet posto što bi značilo da je više od dvije petine europskih navijača (41%) izglasalo pizzu apsolutnim pobjednikom.
Dominacija Italije u prehrambenim namirnicama potkrijepljena je daljnjim podacima istraživanja Booking.com-a, koja su pokazala da gotovo polovica europskih ljubitelja nogometa (49%) preferira mediteransku zemlju zbog lokalne kuhinje i dostupnosti nacionalnih pića.
Odmah nakon Italije, sljedeća najpopularnija je Francuska, a više od trećine europskih obožavatelja (38%) je izrazilo zahvalnost za kulinarsku ponudu i pića La République, uspoređujući države natjecateljice UEFA EURO 2020 ™. Slijede ju Španjolska (30%), Belgija (29%), Danska (28%) i Njemačka (23%).
Istraživanje Booking.com-a pokazuje kako je za gotovo dvije trećine globalnih putnika (64% *) isprobavanje novih namirnica važna motivacija kod putovanja. Preko tri četvrtine svjetskih putnika (77% *) slaže se da bi ukusna domaća hrana i kuhinja značajno utjecali na njihovu odluku o putovanju do ciljanog odredišta a više od polovice globalnih putnika (54% *) istražuje gurmansku ponudu prije nego uopće posjete željenu destinaciju.
TOP PET NAMIRNICA IZMEĐU POLUVREMENA PREMA ODABIRU EUROPSKIH FANOVA NOGOMETA:
- Pizza 41%
- Pivo 32%
- Belgijski čips s majonezom 28%
- Njemačka kobasica 24%
- Francuski sir i vino 18%
Utakmica između Hrvatske i Španjolske počinje u ponedjeljak u 17 sati, 28. lipnja.
METODOLOGIJA:
Istraživanje europskih ljubitelja nogometa naručeno od strane Booking.com-a neovisno je provedeno kod uzorka od 11.341 navijača UEFA EURO 2020 ™ u dobi od 18 ili više godina na 15 različitih tržišta. Europska tržišta i veličina uzorka prema sljedećem redu: Belgija (715), Hrvatska (864), Danska (750), Francuska (700), Njemačka (661), Italija (871), Nizozemska (674), Rusija (715), Španjolska (853), Švedska (694), Engleska (684), Škotska (695), Wales (693), Turska (866) i Portugal (906). Terenski rad proveden je između 29. ožujka i 13. travnja 2021.
* Istraživanje Travel Trends 21 po narudžbi Booking.com-a neovisno je provedeno kod uzorka od 47.728 ispitanika na 28 različitih tržišta koji su putovali poslovno ili u slobodno vrijeme u prethodnih 12 mjeseci, a planirala su i putovati u 2021. Terenski rad proveden je u studenom 2020.