Poreč: Promohotel od 22. do 25. veljače okupit će 160 izlagača

Foto: Promohotel, arhiva

Međunarodni sajam prehrane, pića i opreme za turizam “Promohotel” bit će održan u porečkoj dvorani Žatika od 22. do 25. veljače, a okupit će 160 izlagača iz Hrvatske i susjednih zemalja, najavili su organizatori sajma.

“Promohotel” tradicionalno prije turističke sezone okuplja djelatnike i stručnjake iz turističkog i ugostiteljskog sektora pa će se tako ove godine u Poreču okupiti 160 izlagača iz Hrvatske i susjednih zemalja, koji će predstaviti više od 500 svjetskih brandova iz HoReCa sektora (hoteli, restorani i kafići).

“Kroz edukativni dio, ali i bogat izlagački asortiman Promohotela posjetitelji će moći iz prve ruke upoznati nove tehnologije, trendove, proizvode i usluge, razmijeniti svoje ideje s ostalim profesionalcima iz struke te unaprijediti svoje poslovanje”, istaknula je na konferenciji za novinare direktorica sajma Ivana Štiković.

Sajam je namijenjen vlasnicima i menadžerima hotela, privatnim iznajmljivačima, vlasnicima kafića i restorana, ali i svim ostalima koji se pripremaju za nadolazeću turističku sezonu, iako će predstavljeni proizvodi, kako je rekla Štiković, “biti zanimljivi i vrlo korisni i za širu potrošnju”.

Zadovoljstvo održavanjem sajma izrazio je i porečki gradonačelnik Loris Peršurić, koji je istaknuo kako je Promohotel “postao vjesnik proljeća” i ta manifestacija označava početak priprema za sezonu.

I direktor Turističke zajednice grada Poreča Nenad Velenik je ustvrdio kako je Promohotel sajam koji najavljuje turističku sezonu. Poreč ove godine u predsezoni ima osam posto više noćenja nego u isto vrijeme lani, rekao je Velenik, koji očekuje dobar buking i sljedećih mjeseci.

Kako je rečeno na najavnoj konferenciji za novinare, program izlaganja sastoji se od kompletnog HoReCa asortimana – hotelske opreme i kozmetike, ugostiteljske opreme i sitnog inventara, prehrane, slastica i pića, projektiranja profesionalnih kuhinja, namještaja na bazi drva kao osnovne sirovine te dizajnerskog namještaja i dekorativnih proizvoda za uređenje interijera i eksterijera.

Uz izlagački dio, tijekom sajma će se održati i niz stručnih događanja, predavanja i radionica, kojima je cilj povezivanje i pružanja informacija o aktualnim trendovima u turizmu, hotelijerstvu i ugostiteljstvu.