Ribarska tradicija ogleda se u rovinjskim modularnim kućicama

Rovinjski Porton Nature Hideouts prvi je kamp koji je dao izraditi vlastite unikatne i modularne kućice od održivih materijala koje su dizajnirane u Hrvatskoj

Rovinj od ove sezone gostima nudi nov i jedinstven koncept turističkog smještaja – Porton Nature Hideouts. Riječ je o luksuznim kućicama dizajniranima u Hrvatskoj koje se potpuno prilagođavaju prirodnom okruženju bez narušavanja okoliša. Izgrađene su od održivih materijala i opremljene hrvatskim proizvodima, gdje god je to bilo moguće. Smještene su u zelenilu kampa Porton, iz kojeg puca pogled na središte grada udaljeno samo petnaestak minuta hoda.

„Mi smo prvi kamp koji je dao izraditi vlastite unikatne i modularne kućice od održivih materijala – Porton Holiday Homes“, kaže Zvonimir Tudorović, direktor tvrtke Effectus Consulting koja upravlja s kampom.

Zvonimir Tudorović, direktor tvrtke
Effectus Consulting

Ono po čemu su Porton Holiday Homes jedinstvene jest njihova modularnost, što znači da se mogu slagati u nebrojene varijacije ovisno o terenu i broju gostiju. Svojom površinom one su iznad standarda turističke ponude u Hrvatskoj jer jedna smještajna jedinica zauzima dvije standardne parcele, a svih 27 kućica trenutno ima privatni bazen, prirodnu sjenu i pogled na more. Kućice je projektirao arhitektonski ured SKROZ koji je uporište za oblikovanje pronašao u ribarskoj tradiciji Rovinja te neposrednom okruženju umirenih, usidrenih brodica.

„Namjera nam je bila prenijeti doživljaj boravka na brodu. Gotovo je svaka pozicija zahtijevala specifični postav, tako da je svaka jedinica kao sklop dvaju modula i terase zapravo unikatna“, pojašnjava Margita Grubiša iz arhitektonskog studija SKROZ.

Razvoj ovog proizvoda omogućio je otvaranje novih 15 radnih mjesta. Investicija je vrijedna oko 3 milijuna eura, a u planu su i dodatna ulaganja. U ovoj sezoni u ponudi će biti 27 Porton Holiday Homes kućica s bazenom, što predstavlja oko 10% ukupnog smještajnog kapaciteta kampa.

Taj udio planira se povećati na 100% kada investicijski ciklus bude završen, a u nekoj od idućih faza u planu je i izgradnja zajedničkog bazena, wellnessa i dječje igraonice. „Mi smo trenutno kamp koji će na kraju investicijskog ciklusa prerasti u glamp resort“, pojašnjava Tudorović.

Investicija obuhvaća i novu brend strategiju i vizualni identitet za koju je bila zadužena agencija Bruketa&Žinić&Grey. Porton Holiday Homes u potpunosti su opremljene pri čemu je posteljina od prirodnih materijala, a u cijenu su uključeni i bio-kozmetika te krevetić i zdjelice za hranu i vodu za kućne ljubimce.

Odvajanje otpada potiče se odvojenim spremnicima, voda se grije dizalicama topline, koje koriste toplinu iz okolnog zraka i zemlje, a u planu je iduće sezone postaviti i fotonaponske ćelije za generiranje vlastite struje.