Wizz Air je objavio da je, uslijed znatnog povećanog obujma otkazanih letova zbog ograničenja putovanja uvedenih u okviru borbe protiv širenja pandemije Covida-19, automatizirao proces refundiranja za klijente tako što se WIZZ krediti u iznosu od 120 posto originalne cijene karte automatski prebacuje na WIZZ naloge klijenata.
Pored uvođenja automatskog procesa refundiranja, avio-kompanija će privremeno onemogućiti online opciju prijema zahtjeva za refundiranje, najkasnije do 14. travnja 2020. godine, kako bi mogla obraditi primljene zahtjeve za otkazivanje čiji broj je u posljednje vrijeme povećan za više od 100 puta. Wizz Air uvjerava svoje cijenjene klijente da će, bez obzira što će možda biti potrebno više vremena nego inače, svi zahtjevi biti obrađeni i klijenti će moći zatražiti vraćanje novca nakon otkazivanja njihovog leta/letova.
Automatizirani proces vraćanja novca za putne agencije se razvija kao prioritetan i Wizz Air moli turističke agencije da se obrate info centrima ove avio-kompanije.
Putnici koji su rezervacije izvršili preko putnih agencija – uključujući online putne agencije – trebaju stupiti u kontakt sa kompanijom od koje su kupili karte.
“Molimo vas za razumijevanje tijekom ove neuobičajene situacije i maksimalno koristite naše samoposlužne platforme kao što je navedeno u mailovima kako bismo smanjili promet prema već preopterećenim info centrima. Iako je trenutna situacija van kontrole Wizz Aira, avio-kompanija se izvinjava zbog mogućih neprijatnosti izazvanih zabranom i posljedičnim otkazivanjem putovanja i naglašava da su obrada zahtjeva za vraćanje novca i refundiranje među njenim glavnim prioritetima“, stoji u priopćenju iz Wizz Aira.