Barmeni iz svjetski poznatih hotelskih barova u Ujedinjenim Arapskim Emiratima sudjelovali u natječaju „Juicy Golden Pineapple“ za najbolji koktel s Juicy sokovima
Šezdeset i osam barmena iz elitnih barova svjetskih hotelskih lanaca u Dubaiju kao što su Atlantis the Royal hotel, Budha Bar i Burj Al Arab sudjelovali su u prvom „Juicy Golden Pineapple“ natječaju.
„Juicy sokovi mogu se pronaći na tržištu EMA regije već osam godina. Kontinuirano radimo na pozicioniranju branda, prisutni smo na top lokacijama i u top restoranima i hotelskim lancima poput Verde Beach, FRNDS grand caffe, Bla Bla beach bara na JBR najatraktivnijoj plazi u Dubaiju, Atelier M restaurant, Anantara the Palm, Waldorf Astoria i Rixos Premium JBR. Iznimno nam je drago što se kvaliteta Juicy sokova prepoznaje i kod vrhunskih stručnjaka, barmena koji su se prijavili na Juicy Golden Pineapple i zahvaljujući svojoj kreativnosti osmislili neke nove izvrsne koktele. Dio naše komunikacije prema HoReCa kanalu, prvenstveno barovima i noćnim klubovima, jest uvijek isticanje važnosti kvalitete soka u mix drink pićima i koktelima. Ponosni smo što je hrvatski sok prepoznat u Dubaiju, mjestu koje okuplja ljude iz cijelog svijeta i svakako je pokretač brojnih trendova u restoranskoj i barskoj sceni“, izjavila je Nina Stanić, članica Uprave za marketing Stanić grupe.
U finalu natječaja sudjelovalo je osam barmena koji su prošli vrlo stroge stručne kriterije, a prvi pobjednički kokteli na „Juicy Golden Pineapple“ natjecanju bili su The Hard Reset – rekonstrukcija Pina Colada koktela i Rakija’s Concusion – koktel koji je uz Juicy sokove sadržavao i rakiju kao lokalni hrvtaski proizvod.
Juicy 100% sokovi su visoko kvalitetni sokovi koji ne sadrže dodane šećere, boje niti pojačivače okusa, samo ono najbolje iz voća i baš zato su glavni saveznik svih barmena kojima je kvaliteta na prvom mjestu.
Natjecanje „Juicy Golden Pineapple“ je dodatno doprinijelo pozicioniranju Juicy sokova u Dubaiju i njihovoj prepoznatljivosti. Stanić Beverages godinama gradi izvoznu strategiju prema EMA regiji, a u budućnosti planira nastaviti širiti prisutnost svojih brendova u Ujedinjenim Arapskim Emiratima kako u HoReCi, tako i u maloprodaji.