METRO Hrvatska je u ponedjeljak, 15. svibnja, na METRO Extra događanju okupio više od 200 malih i srednjih poduzetnika iz Dubrovnika i okolnih županija kako bi proslavili početak ljetne sezone 2023.
U povijesnom okruženju Umjetničke galerija Dubrovnik, METRO je uz degustaciju jedinstvenih specijaliteta predstavio rješenja za unaprjeđenje poslovanja svojih kupaca. Predstavljena je i nova komercijalna politika cijena pod nazivom Profi cijene koja obuhvaća stabilne i niže cijene onih proizvoda koje profesionalni kupci trebaju u većim količinama ili pakiranjima.
Okupljeni su mogli degustirati specijalitete koje je pripremio vrhunski hrvatski chef Tomislav Bilić, vlasnik restorana Purple Monkey. Također, METRO je malim i srednjim poduzetnicima predstavio proizvode brojnih hrvatskih proizvođača, a na kraju je goste zabavio glazbenik Petar Grašo.
„Svjesni smo važnosti turizma za Hrvatsku i cjelokupno gospodarstvo. Zato smo htjeli, nakon što smo okupili više od 700 naših kupaca i partnera u Zadru, pokazati naša rješenja i usluge malim i srednjim poduzetnicima iz Dubrovnika i okolice. Nastavljamo predano raditi na našoj misiji da budemo preferirani partner našim kupaca, a naročito u razdoblju ljetne sezone. U skladu s time, predstavili smo Profi cijene, povoljne i stabilne cijene tijekom svih 365 dana u godini, nova digitalna rješenja, ali i uslugu dostave“, izjavio je Igor Kotaran, direktor marketinga tvrtke METRO Hrvatska.
METRO je u Hrvatskoj počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje s ukupno deset veleprodajnih centara u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku, Puli, Varaždinu, Poreču i Dubrovniku. Nakon više od dvadeset godina poslovanja u Hrvatskoj, METRO se pozicionirao kao lider na HoReCa tržištu na kojemu opslužuje METRO trenutno opslužuje oko 95 % kupaca u ugostiteljskom sektoru, što čini oko 30 posto potreba tog tržišta. Uz kupce iz HoReCa sektora, METRO je usmjeren prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima.