B2B platforma za ponudu iskustava hrvatskih osnivača jedna od najinovativnijih tehnoloških tvrtki u segmentu turizma na svijetu
Izbor tvrtke Turneo na ovogodišnju prestižnu listu Hot 25 Travel Start-Ups od strane PhocusWirea zaokružuje uspješnu godinu za ovu inovativnu platformu hrvatskih osnivača, koja hotelima omogućuje promociju, prodaju i upravljanje iskustvima na željenoj destinaciji.
“PhocusWire na godišnjoj razini bira najinovativnije tehnološke tvrtke u segmentu turizma te je do sada uspješno predvidio buduće divove industrije. Biti u društvu u kojem su se prošlih godina našli velikani poput “unicorna” TravelPerka te vodeća rješenja poput Frontdeska i GuestReadyja – velika je čast. Svima nam je zajednički fokus inovacija koja turizmu omogućuje da ispuni i nadmaši očekivanja putnika koja se stalno mijenjaju”, rekao je Matija Marijan, CEO Turnea povodom preuzimanja priznanja.
Putnici su danas sve više usredotočeni na iskustva, a sektor turizma se sve više okreće ispunjenju tih potreba. Postoji snažan trend prema iskustvenim putovanjima, što dovodi do povećanog pritiska na hotele i ostale pružatelje smještaja da svojim gostima ponude više od sobe. “Gosti prije svega traže iskustva, i žele ih moći rezervirati online, unaprijed, na jednostavan način. Ponuda izleta i aktivnosti putem letaka na štandovima uz recepciju drastično gubi na popularnosti, jer gosti sve više biraju destinaciju upravo zbog iskustava koje nudi te bukiraju iskustva unaprijed. Inovativni hoteli stoga shvaćaju da se radi o prodaji iskustva čitave destinacije” – pojašnjava Fran Kauzlarić, suosnivač Turnea.
U tome Turneo pokazuje impresivne rezultate, što je i dokazao suradnjom sa stotinama hotela na globalnoj razini – uključujući i vodeće domaće lance poput Maistre, Aminessa, Liburnije i Ilirije. Hoteli koji koriste Turneo, uz porast zadovoljstva gostiju i povećani prihod po sobi, vide i snažniju online prisutnost što dovodi do više direktnih bukinga smještaja. S implementacijom koja traje od nekoliko minuta za manje objekte, do tjedan dana za veće lance, Turneo nudi potpunu integraciju s postojećom web stranicom, automatiziranu prodaju i podršku, te uvid u mjesečnu analitiku prodanih tura, aktivnosti i iskustava.
U nedavno objavljenom dokumentu “Stvaranje nezaboravnih trenutaka: Savjeti vodećih hotela iskustvenog turizma”, (Crafting Unforgettable Moments – Lessons learned from hotels at the forefront of experiential hospitality) Turneo otkriva zašto su već najbolji u onome što rade – i zašto je industriji trebalo toliko vremena da riješi ovaj problem. Uz trendove koji oblikuju budućnost sektora, hoteli mogu dobiti praktične savjete o implementaciji rješenja temeljenih na iskustvu i učiti od nekih od najboljih primjera širom svijeta.
“Prihvaćanje novih i inovativnih rješenja nije uvijek bila jača strana turističkog sektora, ali ovaj put moglo bi biti drugačije. S nedavnim najavama Marriotta, Four Seasonsa, Meliá Hotela i drugih, jasno je da iskustveni turizam već ostavlja snažan trag na čitavi sektor. Za one koji žele ostati u igri, dodavanje iskustava može postati najbolji – ako ne i jedini – način izbjegavanja da postanu samo još jedan bezlični oglas na online pretraživačima”, zaključuje Matija Marijan.
Turneo je osnovan 2022. godine od strane Matije Marijana, prethodno Direktora u B2B odjelu Expedije, i Frana Kauzlarića, prethodno voditelja inovacija na Zračnoj luci u Bruxellesu.