METRO poziva građane da podrže ugostitelje i naruče dostavu blagdanskih menija iz svojih omiljenih restorana
METRO Cash & Carry pokrenuo je globalnu inicijativu kojom želi potaknuti što veći broj ljudi da ovih blagdana naručuju dostavu hrane iz lokalnih restorana. Kampanju „Odmori od kuhanja“ METRO provodi u 18 zemalja, a glavni cilj je pridonijeti što boljim prodajnim rezultatima ugostitelja čija su poslovanja značajno pogođena protuepidemijskim mjerama i istovremeno građanima poručiti da barem za blagdane priušte odmor sebi i svojoj kuhinji.
Okosnica reklamne kampanje je emotivni video koji naglašava izazove koje nam je 2020. donijela te pokazuje priču koja odražava trenutnu situaciju mnogih obitelji. Glavna poruka videa jest: odmorite od kuhanja, provedite kvalitetno vrijeme sa svojim najmilijima i istovremeno podržite ugostitelje.
„Za nas u METRO-u, partnerstva nisu samo posao. METRO je partner na kojeg se profesionalci uvijek mogu osloniti i zato smo odlučili investirati u promotivnu kampanju kojom podržavamo njihova poslovanja. Na ovaj način izravno se obraćamo krajnjim potrošačima kako bismo poduprli poslovanja svojih profesionalnih kupaca. Želimo potaknuti što veći broj ljudi da si ovih blagdana priušte odmor od kuhanja, podrže svoje omiljene restorane i time daju izravan doprinos očuvanju hrvatskog ugostiteljskog sektora. Ugostiteljstvo je sektor koji značajno doprinosi hrvatskom gospodarstvu. No, ugostitelji usto svojim ponudama i uslugama u našu svakodnevicu unose raznolikost izbora i prilike za opuštanje i uživanje, što nam je svima prijeko potrebno u stresnim okolnostima koje je ova godina donijela. Što više ljudi odmori od kuhanja ovih blagdana, to će više neovisnih ugostitelja dobiti iskru nade za očuvanje svojih poslovanja”, rekao je Imre Horváth, predsjednik Uprave METRO C&C Hrvatska.
Velikom globalnom kampanjom METRO želi skrenuti pažnju javnosti na važnost podrške neovisnim poduzetnicima i ugostiteljskom sektoru tijekom epidemije virusa COVID-19. Video koji prenosi poruku kampanje „Odmori od kuhanja“ METRO će prikazivati u 18 zemalja u kojima posluje putem različitih kanala i medija uz značajna ulaganja u oglašavanje.
Na podršku ugostiteljima METRO je pojačano fokusiran od početka epidemije koronavirusa te doprinosi stabilnosti njihovih poslovanja kroz niz različitih aktivnosti i usluga. Profesionalnim kupcima METRO nudi digitalne alate za izradu web stranica i online jelovnika te aktivaciju vlastite dostave, a u lipnju ove godine METRO je pokrenuo i novi kanal dostave putem online narudžbi. Podršku neovisnim poduzetnicima i HoReCa sektoru METRO je pružio i tijekom listopada ove godine inicijativom „Dan mojeg poslovanja“ u sklopu koje je besplatno promovirao njihova poslovanja i posebne ponude.