U svojoj prvoj godini platforma GROHE X okupila je oko pola milijuna posjetitelja i osvojila brojna priznanja za inovativni pristup korisnicima i partnerima koji će inspirirati sanitarnu industriju budućnosti
Godinu dana nakon uspješnog lansiranja, prva digitalna platforma koju je kreirao brend iz sanitarne industrije, GROHE X, postala je hibridna. Razvijena od strane LIXIL-a u suradnji s kompanijama VOK DAMS i IBM, nova GROHE platforma na jednom je mjestu okupila informacije prilagođene različitim ciljnim skupinama na čak 13 jezika, omogućujući krajnjim korisnicima, trgovinskim partnerima, instalaterima, arhitektima, dizajnerima i medijima individualno GROHE iskustvo. Za one koji nakon pandemije žele izaći iz sfere digitalnog, GROHE je predstavio GROHE X centar za posjetitelje u njemačkom gradu Hemeru, s pet vrhunski opremljenih studija za obuku, produkciju sadržaja i hibridne vrste događanja te tri GROHE X kamiona kao mobilnih studija.
“Za nas je pandemija bila akcelerator digitalizacije kroz stvaranje platforme putem koje smo mogli nastaviti komunikaciju s korisnicima. Ipak, ne možemo zaboraviti sve prednosti izravnog kontakta, što smo dobili novim centrom u kojem možemo samostalno proizvoditi sadržaje i fizički ih predstavljati svojim partnerima uz pomoć GROHE X kamiona. S GROHE X kao hibridnim sustavom možemo pomoći u izgradnji zajednice sanitarne industrije budućnosti.” izjavio je Jonas Brennwald, izvršni direktor LIXIL EMENA i zamjenik glavnog izvršnog direktora Grohe AG.
Budućnost je hibridna
Pet različitih studija u Hemeru, od kojih najveći ima preko 200 četvornih metara, omogućuju okruženje za proizvodnju različitog sadržaja, od praktičnih videozapisa s uputama za instalaciju do panel razgovora. Istovremeno, GROHE X kamioni djeluju kao mobilni satelitski studiji i most su između fizičkog i digitalnog svijeta.
Svaki od njih uključuje pozornicu s velikim LED zaslonom za pretproizvodnju lokalnog sadržaja za GROHE X platformu ili streamanje uživo na GROHE X platformi. Osim toga, posjetitelji mogu fizički i virtualno istražiti odabrane GROHE proizvode. Na primjer, mogu doživjeti različite životne prostore u dimenziji od 360 stupnjeva putem impresivnih VR naočala. Sva tri kamiona teže 40 tona te su opremljena s osam solarnih panela na krovu koji generiraju električnu energiju.
Uspješna prva godina: priznanja cijele industrije
U svojoj prvoj godini GROHE X već je privukao oko pola milijuna posjetitelja te osvojio više priznanja komunikacijskih i marketinških stručnjaka. Među ostalim, centar za posjetitelje osvojio je nagradu Red Dot za brendove i komunikacijski dizajn 2021. u kategoriji “Digitalna rješenja”. Također je zauzeo prvo mjesto u kategoriji “B2B komunikacija”, kao i treće mjesto u kategoriji “Sadržaj i objavljivanje” na dodjeli nagrada Digital Communications 2021. Osim toga, GROHE X je osvojio zlato u kategoriji “B2B web stranice” i srebro za “Posebni korporativni događaji” na Galaxy Awards 2021.